Välkomna till KFUM Norrköpings bokningssystem för våra sektioner och Breviks lägergård.

Observera att mail kan hamna i skräpposten, vänligen lägg till avsändaren som betrodd.

1. Logga in

Ny medlem

Som ny medlem: ange din e-post och välj Logga in. Därefter fyller du i deltagarens personuppgifter.

Befintlig medlem

För att kunna boka plats i en aktivitet eller träningsgrupp måste du ha tillgång till din registrerade e-postadress. Denna angav du när du blev medlem i KFUM Norrköping. Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare".

2. Anmäl

Anmälan till grupp/aktivitet

Klicka på den grupp/aktivitet som du vill boka. Klicka på "Reservera en plats" längst ner och följ instruktionerna på följande sidorna. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Personen blir inte automatiskt bokad i en grupp/aktivitet bara genom att skapa ett konto, anmälan behövs också.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansliet@kfum-norrkoping.se eller på telefon 011-10 61 55.